fredag 21. august 2009

Viftelykke

Vi har investert i en vifte som lager vind i tre hastigheter hjemme hos oss. Det ER varmt i Lyon om sommeren (altså nå), og vi som ikke har aircondition, men derimot har mange store vinduer som lar sola varme godt, svetter oss gjennom kveldene. Det er ikke mange innkjøp som skaper slik begeistring som denne. Den ga en umiddelbar bedring av livskvaliteten, og jeg er allerede blitt rent ut glad i den, og tar meg i å syns den er pen! Riktignok er det "kjøligere" i dag og bare 28 grader nå klokka sju om kvelden. Hånd i hånd med vifta ser vi lyst på framtiden!!

2 kommentarer:

  1. å..............jeg minnes med vemod de tre dagene vi brukte vifter på alle tre soverommene her i Bergen. nå i sommer. Det var tider det. Jeg tror jammen jeg må til Lyon en tur. ...;-) Nå har vi satt viftene på loftet. Snufs. Gratulerer med ny vifte!

    SvarSlett
  2. Takk, ta en nostalgitur til Lyon :)

    SvarSlett